رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فردی به نام روبرت فیلیپه ادعا کرد دختر 10 ساله اش با پیراهن تیم بارسا در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر شده و به همین دلیل رونالدو از دادن امضا به او خودداری کرده است

Cristiano Ronaldo, jugador del Real Madrid, celebrango un gol el Clasico
 

- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، ندادن امضا به یک دختربچه 10 ساله که پیراهن بارسلونا را به تن کرده بود را به شدت تکذیب کرد.

در مطلبی که در نشریه پرتغالی رکورد منتشر شد، فردی به نام روبرت فیلیپه ادعا کرد دختر 10 ساله اش با پیراهن تیم بارسا در تمرینات تیم ملی پرتغال حاضر شده و به همین دلیل رونالدو از دادن امضا به او خودداری کرده است.

فیلیپه به خبرنگار رکورد گفت:" وقتی من رفتن تا دخترم را به خانه برگردانم، دختر خوشحال و خندانم را مثل همیشه ندیدم. او ناراحت بود. از او پرسیدم چه اتفاقی افتاده؟ او گریه کنان گفت کریستیانو به من امضا نداد چون من پیراهن بارسا را پوشیده بودم.
من نمی دانستم چه بگویم. او این پیراهن را برای حضور در کلاس های تمرینی اش پوشیده بود و مادرش زمانی که به بارسلونا رفته بود، آن را برای او خرید. این فقط نشانه علاقه مادرش به او بود؛ اگر او به مادرید رفته بود، مطمئنا هدیه دیگری می خرید و باعث این ناراحتی بزرگ برای او نمی شد.
درد بزرگ من این است که نمی توانم در چشم های دخترم نگاه کنم و برای او توضیح بدهم یک بازیکن ملی، ستاره ای که قرار است دو هفته برای او فریاد بکشیم و او را تشویق کنیم، چنین کاری انجام داده است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 خرداد 1391برچسب:, ] [ 20:2 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید